Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Har ei knærte som er 1 år og super avhengig av meg, noen mener det blir bedre når hun lærer seg å gå...er dette tillfelle? gi meg styyyyrke!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Ja, det blir gradivs bedre. Men i starten er det ofte mer arbeid fordi de er så ustø.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 he,he, ikke begynnelsen. husker da jeg fikk min første. h'n klamret seg til meg hele tiden, og jeg husker at jeg ønsket at h'n kunne gå. da h'n kunne gå. ble det verre følte jeg. jeg fikk ikke sette meg ned 1 sek. for h'n skulle opp dit, h*n klatre overalt, klarte ikke sitte stille og var nygjerrig. skulle se på absolutt alt. det var helt umulig å gå tur med h*n. men det gikk jo bra etterhvert da h*n ble ca. 2 år....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Tja, kan ikke si jeg la merke til det egentlig... Beklager å si det, men det har nok like mye med personlighet å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå