Gå til innhold

Bergensdamer her inne?


Sing

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Er fra Stavanger, men flytter til Bergen for et år nå i juni (går på skole der). På grunn av tidligere SA og MA har jeg egentlig sagt at jeg skal holde meg vekke herfra så lenge så mulig - til ting er mer sikkert. Foreløpig er termindato 23.januar 2011. Dersom alt går etter planen hadde det vært gøy og hatt nærmere kontakt med andre i samme situasjon i Bergen:) Men lager foreløpig ingen planer og krysser fingrene for at alle gode ting er tre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Anonym.

Jeg krysser alt for dere tre!

Jeg har selv vært ute i hardt vær mht dette, og synes det er klok beskutning du har gjort mht. aktivitet her inne, hvor man blir bombardert med bleiereklamer og babyprodukter (vi egentlig ikke trenger).

 

Vi kan egentlig ikke få barn, og har gått gjennom flere prøverørsforsøk. I vinter opplevde vi SA. Nå er jeg 9 uker på vei med barn nr. 2. Vi er veldig engstelige og håper så inderlig det skal gå.

 

Lykke til til oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off ja det er vanskelig, men må liksom innom og titte på forum innimellom og kommer ofte over innlegg jeg føler jeg bare "må" svare på..:)

Jeg krysser fingrene for dere også! Lykke til !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg er og fra bergen med termin 10 januar. Jeg håper vi alle kan treffes på treff etter hvert med voksende mager ;-)

Jeg hadde selv en SA med første mann, så kom lucasen min som nå er 20 mnd :-D Og håper nå at denne lille holder seg fast... Jeg har faktisk hatt en ganske stor blødning for 4 uker siden, som jeg trodde var mensen, men alt ser bra ut så lang og håper det holder seg

 

Lykke til oss alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Velkommen!

Jeg hadde også en stor bøldning med førstemann. Blødde i 5-6 uker, men det var bare i begynnelsen det var mye blod da. Alt var helt normalt ved det visstnok, men veldig skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også fra Bergen :)

Dvs, bor Askøy da. Er gravid med nr 2 nå, har en jente på 2,5 år.

Litt usikker på hvor langt jeg er kommet, på grunn av uregelmessige sykluser, men håper på å finne det ut snart. Men vil anta at termin er i midten av januar engang.

Lykke til videre til oss alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen

Bor selv på askøy for tiden og har en liten en på 20 mnd :-D Ellers var jeg på UL og fikk justert termin til 13.01 og fikk sett at tross blødninger så ser alt bra ut der inni. Så en flott liten klump med både bein og armer som svømte i vei der inne ..hihi! Herlig, håper derfor alt blir bra denne gangen og... Håper vi alle ses på treff snart...jeg tenker selv å begynne å gå etter sommeren er over... ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei! Jeg bor i Eidsvåg i Åsane, er 26år og har en gutt på 4 1/2. Vi venter en liten rundt 16 januar :) hadde vært kjekt med treff utover høsten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor for tiden midt i Bergen sentrum, flytter til Fantoft i løpet av August. Jeg har termin ca 11. Januar, enda ikke vært på første UL så er litt usikkert enda, men det hadde vært kjempekjekt med ett treff i løpet av høsten! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL, på mandag som var, og jeg venter en jente :-D Da har jeg en av hver, er superglad og koser meg for tiden med spark fra lille Rebecca i magen ;-) Håper noen tar initiativ til et treff om ikke så lenge :-) Jeg er nemlig ikke så flink med sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

Er fra bergen og venter nr 3, 7.jan. Blir ks her i gården, men aner ikke dato enda=)

Jeg opplevde det alle foreldre frykter aller mest,da jeg hadde en dødfødsel for ca 12 mnd siden=( men er gjerne med på treff etterhvert, er bare en urolig og bekymret mamma som håper at hun får med seg en levende babis hjem denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg supermye til treff;)) Hvordan gjør vi dette fremover da? Med å møtes etc? Hadde vert så kjekt å treffe andre i samme situasjon;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å lage en gruppe på facebook for januar mammaer i bergen? det hadde kanskje gjort det litt lettere å arrangere treff etc.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...