Gå til innhold

Hvor mange barn er dere alene med, og hvor stor leilighet har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene med lillejenta min på 2 år, bor i en 85 kvm leilighet nå som ligger landlig til, men skal snart flytte inn til byen igjen og jeg regner da med at vi må ta til takke med noe mye mindre, til dobbel husleie :s Lurer på hvor mye dere betaler for antall kvm? Skal studere til høsten, men med husleie prisene som er i byen skjønner jeg ikke hvordan det skal gå rundt nesten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alene med 4 barn fra 0-11 år, har en leilighet med 3 soverom. Eldstejenta har eget rom, de to mellomste deler rom, og babyen sover sammen med meg. Merker nå at det begynner å bli litt for trangt nå som nr 2 snart er 5 år og begynner å få venner som løper ut og inn her. Var f.eks 10 barn fra 2-11 år inne hos meg i hele går og leiligheten er 81 kvadrat!!! Var helt ør i hodet etterpå.. Men jeg er bare glad vi har tak over hodet..

Jeg betaler 4450 kr i husleie og 4450 i lån, så det er litt tøft økonomisk..

Skrevet

Er alene med to små på 2 og 5 år. Eier rekkehusleilighet på litt over 100 kvm (eller, dvs, jeg og banken eier, hehe...) med tre soverom. Betaler ca 8000 kr/mnd + 3500 i felleskost. Har det relativt romslig økonomisk.

Skrevet

Alene med 1 barn på 1 år. Bor på 83kvm. + stort uteareale

Skrevet

Alene med 1 barn på 5 år på 38 kvm. Men, har skråtak, så gulvarealet er på 54 kvm. Har hvert vårt soverom, og trives egentlig veldig godt.

Skrevet

2 barn, 125 kvm. Eier i borettslag nå. ca 7000 i husleie og lån tilsammen i mnd.

Da jeg kun hadde et barn, bodde vi fnt på 65 kvm :)

Skrevet

Leier 52 kvm sentralt i Oslo, 1 soverom og 1 barn 4 år. Betaler 8000 inkl varmtvann. Ikke sjans til å kjøpe noe med prisene her.

Vurderer sterkt å flytte til hjembyen ja.... :)

Skrevet

Har kjøpt til 2,1 mill. 65 kvm, 2 soverom, 2 barn. Det fungerer i noen år hvertfall :) Har stor nok plass, men skulle gjerne hatt et soverom til når barna blir større.

Skrevet

Jeg har kjøpt leilighet på 34 kvm. Vesla er 9 mnd og sover på soverommet som også er lekerom. Mens jeg sover på stua.

Syns egentlig det er for trangt men har ikke råd til noe større enda.

Betaler ca 8000 kr i mnd for husleie og lån.

Skrevet

Bor med en gutt på 20 månader och vi på i en sokkelleilighet med ett sovrum på 45kvm med litet trädgård som vi får disponera! trivs väldigt bra! betalar 8000 inkl strøm

Skrevet

Vi har ca 95 kvm og er 2 stk (meg og barnet), betaler 7000+strøm:)

Har egen gressplen og tearasse(om det er slik det skrives:p)

Skrevet

Enebolig på 130 kvm. Fire soverom. Huslånet er på rundt ti tusen (med redusert avdrag). Pluss masse andre utgifter som følger med det å eie et hus. Er også student, men med OS ++ og studielån er det uproblematisk. Lykke til!

Skrevet

Og så glemte jeg å skrive at jeg har ett barn på snart tre år :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...