Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Begynner å lure. De 4 som er bekjente i min omgangskrets er helt like. Veldig blide mot mennene. Men skikkelig sure mot oss damene. Spesielt de som har pene. Kan stå å le og tøyse med mennene. Men kommer dama så er det nesa i sky og hatblikk. Forstår godt at man ikke kan dømme et helt kontinent på 4 erfaringer. Men har en venninne som nylig bodde 3 år i Brasil. Hun sa at de var ekstremt overfladiske og kyniske. Med en gang du hilse på de så virket de som verdens mest elskelige. Men at det var litt en fasade som ikke stakk så dypt. Flere av hennes nye venninner der borte prøvde seg på mannen hennes når hun ikke var til stede. En norsk mann med grei økonomi var fritt vilt selv om han var gift og småbarnfar.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 En kompis av meg er gift med en jente fra brasil, og hun er kjempekoselig! Hun var litt sjenert i begynnelsen, men nå som vi har blitt bedre kjent er hun en god venninne! Så nei, alle er ikke megger, men tror mange av dem kan være litt vanskelig å bli kjent med.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 ikke alle er det, men jeg tror de fleste har en temperament som jeg vil holde meg langt unna.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 De har nok mangfold som alle andre. Men noen er veldig hissig og sjalu. Andre veldig hyggelige.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Ja, alle er megger. Tror det står noe om dette på wikepedia.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Det du beskriver stemmer godt på de få jeg har møtt.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Klart ikke alle er det, men skjønner hva du mener HI. Har inntrykk av at de oftere er litt mer bitchy..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 Jeg oppfatter dem som at de "gjør alt for å få penger". Jeg kjenner maaaaaaange latinske kvinner. Og de sier det selv...en mann med penger sier man aldri nei til- selv om han er gift. Så mot andre kvinner er dem fæle ja. Iallefall om du er lys, for da han de aldri "vinne" en latink-amrikansk mann (om du bor i Sør-Amerika). Min eks var fra Sør-Amerika og når vi var i hans hjemland på feirer så nærmest "hoppet" andre jenter på han. Ukjente, kjente...ja, folk hadde reist langt for å møte han. Han bodde jo i Europa og måtte være rik. Mennene der nede var så grov i språkbruken mot meg. Brydde seg fint lite om kona satt ved siden av, eller at samboeren min var der. Det var det ene perverse frasen etter den andre. Jeg og min samboer ville jo bare være sammen vi to. Merkelig folkeslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå