Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg er ikke hjemme i kveld og mannen sier han har invitert en kamerat. Så kommer jeg hjem nettopp, sliten. Ringer mannen å sier om han må finne ut om kameraten kommer eller ikke. Om jeg må begynne gjøre litt husarbeid. Så ringer han opp igjen og sa han hadde sagt til kameraten at kona måtte ha et svar. For hun ville vite om hun skulle rydde og vaske HELE huset! Tosk, tosk, TOSK! Han får det til å høres ut som vi bor i en svinesti. Og jeg står i bøtta en hel dag fordi nettopp han skal komme! Tosk!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 da hadde jeg sagt... du får vaske selv! skulle tro kongen skulle komme på besøk
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Så slitsomt å ha det så rotete at dere må hjøre husarbeid før en kamerat av din mann kommer! =)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 haha tosk ja!! men menn snakker ofte uten å tenke først
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 he, he, he ja han må være en stor tosk. det første som slo meg var at han har en kone som har støv på hjernen eller ei som alltid skal ha det perfekt hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Jeg forstår frustrasjonen din for det der kunne min mann også sagt. Jeg er som deg, må rydde huset og dra kosten over gulvet før vi før besøk. Det betyr ikke at huset er spesielt rotete fra før av, men jeg liker at det er "striglet" når vi har besøk:) Dette er fordi det er slik jeg trives best å ha det, men siden jeg er fulltidsstudent, jobber deltid og har en familie å ta meg av så er det ikke alltid huset ser ut slik jeg egentlig vil. Derfor er besøk en ypperlig anledning til å få unnagjort husarbeidet:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 13.29 Takk for støtte. Herlig å møte forståelse her inne(sjeldent). Huset vårt er ikke bombet og jeg har ikke syklig støv på hjernen. Men har litt høye krav til hvor ryddigt jeg vil ha det generelt, og spesielt når det kommer besøk. Men måten mannen fremstilte det på virker det som vi bor i en svinesti og jeg stresser ræva av meg om han skal kommer. Det er feil og DET liker jeg ikke :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå