Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 skylder på at han har så dårlig plass i leiligheten at han ikke kan ha barnet sitt på overnatting? han vil bare være sammen med sønnen sin på dagtid en dag annenhver helg og så levere han til mammaen igjen på kvelden. For ordens skyld, han har en leilighet på 50 kvm med ett soverom. Han har også ny samboer i denne leiligheten. Han sier han skal ha barnet mye mer bare de får større plass.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Tenker at der det er hjerterom er det husrom og at far er en tosk. Klart det er plass om han vil
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Det er jo god plass til å ha en unge der da! Det sier meg at han synes det er litt skummelt å ha ungen alene over natta og at han ikke føler seg trygg i den rollen enda. Hvor gammelt er barnet?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Jeg tenker at str på leiligheten bare er enn unnskyldning, og at han egentlig ikke vil ha barnet på overnatting om så hadde bodd i et slott.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Hvor gammel er barnet?Spør heller hvor gammel "mannen" er.Selvfølgelig er det skummelt å ha en liten unge på overnatting de første gangene. Alle foreldre går igjennom dette.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Synes han virker egoistisk, men det kommer an på hvor gamle barnet ditt er. Far til barna mine bor omtrent på samme kvm, og han kan ha barna sine der og de er store 5 og 7 år.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Han får få fingern ut og flytte, eller legge ungen på en madrass på gulvet. Det er ikke lovstridig å bo trangt, men det er lovstridig å unnslå seg for sine forpliktelser overfor sine barn.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Heldig han som kan velge når han har fått nok av unge sin. Skulle ønske av og til at jeg kunne si at nå er det nok,vil sove i fred i natt. Ærlig talt,dette er en umoden drittunge,og da snakker jeg ikke om barnet.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 Hva gjør han når det blir sommerferie, tro? Eller jul? skal han levere barnet tilbake hver kveld da også? det er bare en tafatt fjomp av en far som kommer med sånne unnskyldninger. Min eks er en kjempefjomp, men han har i alle fall bygd på huset så han har soverom til ungene når de kommer.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #10 Skrevet 23. mai 2011 Barnet er 4 år, han bodde hos oss frem til for ca et år siden så han kjenner barnet sitt godt og burde ikke ha noen problemer med overnatting. Jeg har en mistanke om at det er hans nye, barnløse samboer som setter begrensningene her, men sier jeg det til ham så mener han bare at jeg er sjalu, hvilket jeg slett ikke er. Jeg blåser i hele mannen men er opptatt av mitt barns ve og vel. Han skal på en kort ferietur med barnet i sommer, uten henne. Skulle ikke overraske meg om han avlyser i siste liten. Jeg blir så fortvilet, foreløpig er barnet vårt glad og fornøyd med å være sammen med pappa en dag i ny og ne og gleder seg til det, men på et eller annet tidspunkt kommer vel spørsmålet opp om hvorfor han alltid må hjem til meg om kvelden. HI
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #11 Skrevet 23. mai 2011 Tåplig unnskyldning, 50 kvm er ikke så lite og det vil fint være plass til en liten seng inne på soverommet hans..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå