Gå til innhold

Noen spørsmål ang. TFK'n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt TFK joggster III tidligere, selges ikke denne vognen lengre?

Noen som vet om det funker med mykbag til baby i TFK'n?

Elsker vognen, men minsten var 2 år når jeg kjøpte denne så vet jo ikke hvordan den fuker for baby.

Vet at man får babybag til den, men da får vi plassproblemer i bilen siden vi da har 3 unger, og en stor hund (i bur) som skal ha plass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den selges ennå:)http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/sportsvogner/tfk-joggster-iii.html

Funker sikkert greit med mykbag, men det blir jo veldig åpent, så må vell ha ett eller annet over åpningen så ikke babyen blir utsatt for så mye vind og sånn... Tror det skal finnes ett stormtrekk, men fant det ikke på noen nettbutikk akkurat nå...

Jeg kjøpte også sånn vogn til gutten min når han var to år og likte den så godt att jeg nå bruker den til lillesøster:) Den er helt super (også til baby)!:)

Skrevet

Takk for svar. Beste vognen ever. Tittet etter den hos barnas hus (nettsidene) for ikke så lenge siden og da fant jeg den ikke.

Blir helt klart denne vognen en gang til. Måtte ha joggster III pga. at jeg går litt i skogen. Twisten egner seg jo best på asfalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...