Gå til innhold

får vel se hvor lenge jeg får bli her denne gangen...


Ventende2

Anbefalte innlegg

Fant ut på fredag at jeg er gravid men uten utslag på gravid testen..

i dag kom det blitte lite blod. burde sikkert ringe ullevål da jeg er midt i utredning men så redd for dårlige nyheter så får se hva som skjer.

mannen min skal inn i morgen og avlevere sæd prøve uviten om at det vokser i magen alt.

Har mistet så mange ganger at jeg ikke engang tør glede meg enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du at du er gravid uten at det gav utslag på testen? Nysgjerrig...

 

Jeg har vært gjennom flere prøverørsforsøk - jeg vet at det kan gå! Prøv å slippe de negative tankene inn og rett ut igjen. Jeg pleier å bruke tankene mine aktivt og styrer dem i den retningen jeg vil ha dem. Det er viktig å huske på at stress blir stimulert av et negativt tankemønster. Stress får deg til å produsere adrenalin - det er uheldig nå. Legg deg rett ned på sofaen og finn en setning som du kan fylle hodet ditt med

 

F.eks. Jeg kan bli gravid. Jeg har en frisk kropp. Jeg er rolig.

 

Skriv dem gjerne ned på små kort som du plasserer strategiske plasser, f.eks. i bukselommen, i badeskapet etc.

 

Jeg har god erfaring med mentaltrening fra yrket mitt - jeg vet at dette virker inn på kroppen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke men på ullevål tror de siden jeg aldri har vært forsinkte noen gang. og i full gang med hormoner. Det var vist ikke unormalt at jenter oppe i 30 + fikk negativ om prøven ble tatt for tidlig.

 

er til utrednig det siste året.

 

kjenner på meg at jeg er det tror jeg...

og hatt så masse gode tanker ja for det vet jeg også funker.

men tror nok det blir ny test i morgen igjen..

 

u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende. Har du testet enda? Hvordan gikk det i dag? Husk det kan gå noen dager fra testen er negativ til den blir positiv, men plutselig så viser streken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rakk ikke å få kjøpt i går så må vente til i morgen tidlig...

 

Kjenner jeg har begynt å bli kjempe stressa over det å ta en test så må nok bare ta den fort i morgen tidlig..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt erfaring med den ventinga der. Vet du når tidligste testdag er - altså når opprinnelig forventet mensdag er? Jeg har funnet ut at for meg er det ikke bra å teste for tidlig. Jeg ble bra frustrert av å bli enda mer usikker. Jeg ville ha et sikkert svar når jeg først testet, derfor sniktestet jeg ikke. Du bør vite at du takler et negativt resultat selv om du kan være gravid - det gjørde ikke jeg så godt. For meg var det best å være helt clueless inntil den skikkelige testdagen. Men det krever igjen masse tålmodighet - jeg har dessverre øvelse i dette etter flere forsøk.

 

Jeg tenker på deg og håper det går bra for deg. Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...