Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Noen som har denne? Har testa en i butikken bare, og der var det qwerty-tastatur, går det an å velge vanlig talltastatur? siden det er touch liksom
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Jepp, det går an! Det er det jeg bruker på min
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 har lyst på en sånn en, så måtte sjekke. takler ikke qwerty...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Du kan velge mellom vanlig talltastatur, qwerty og handskrift
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Er dere fornøyd med telefonen??? Vurderer s2
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Har en galaxy og jeg hater den. Inderlig. Hadde aldri valgt den telefonen om igjen. Tastaturet er rævva, selv om det er qwerty, tall-tastatur eller alfabetisk. Skjermen responderer dårlig på trykk. I tillegg var den på verksted etter knappe 6 måneder, for da sluttet skjermen å fungere. Venter nå bare på at den skal dø helt slik at jeg kan kjøpe en annen telefon.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Du som ikke er fornøyd, har du vanlig galaxy, galaxy s eller s2? Det vil alltid være produksjonsfeil på ting, enten det er telefoner, tver, kjøkkenapparat o.l.. Det samme gjelder de forskjellige merkene. Du har nok bare vert uheldig. Jeg har galaxy s og er KJEMPE fornøyd! Har hørt at den nye s2 er enda bedre, slo visst iphone ned i støvlene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå