Gå til innhold

Kanskje det ikke blir Juni baby likevel!


BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Var paa kontroll fredag, og livmorhalsen var alt kjempekort! Fikk time til ny kontroll 1.juni, men hun sa hun jammen ikke var sikker paa om jeg rakk det! Har jo egentlig termin 11.juni!

Og jeg som maa vaske ned her og ordne en hel masse... Det blir vel foedsel bare med alt det stresset og kavet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! Jordmor lurte på om jeg rakk neste kontroll den 31/5. Termin 13 juni. Slimproppen gikk igår og hun fikk plass til en fingertupp da jeg ble sjekket!! Veldig spennende dette her ! Lykke til, og oppdater gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også:):):) HAr egentlig termin 11 juni,men skal settes i gang 31 mai. Var i dag moden med 1cm åpning. Hjeeeeeelp:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå kjente jeg at jeg ble litt misunnelig på dere som snart får babyen i armene. Lykke til, heldiggriser!

 

Jeg var på kontroll på sykehuset på mandag (er i uke 36). Sist jeg var der snakket de om å sette i gang i uke 38 pga økende vekst på baby (diabetes). På mandag hadde den ikke vokst så mye som de fryktet, så min slåsskamp mot blodsukkeret må ha gitt resultater. Men det betyr at jeg skal tilbake i uke 38 for ny vekstestimering, men uten å ha noen dato å forholde meg til annet enn at "vi får se om vi setter i gang i uke 39".

 

Med nummer to (for åtte år siden), kjente jeg tydelig på kroppen at jeg var fødeklar og jeg var helt overbevist om at jeg ikke kom til å gå til termin. Da kom baby fem dager før termin. Med nummer en merket jeg ikke noe spesielt,og der ble det delvis igangsatt setefødsel ni dager over termin. Så nå går jeg og belager meg på en ny fødsel som starter av seg selv. Jeg håper bare jeg får den samme fødeklare følelsen. Det var veldig greit å kjenne på forhånd at "nå blir det snart".

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til juni-knerten og lykkeligmed1imagen: heldige dere er som har blitt sjekket nedentil...var på kontroll for en uke siden, og jordmor sa de ikke sjekket før det var nødvendig...herregud, :) har selv termin 11.juni og vil så gjerne vite om det er noe åpning og livmorhalsen/modning......ugh, ja ja..får vente litt til da.. håper j bare ik går over som sist 10 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 11.juni jeg og :-) I dag tidlig var slimproppen gått... Akkurat som sist. Er andregangs fødende og fødte samme dag sist som den gikk....fødte en uke før termin sist. Er småkvalm og uggen i kroppen. Så satser på at d blir baby snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa spennende at vi er fler i denne situasjonen! Man vet jo uansett aldri... Naa har det gaatt ei hel uke siden kontrollen min, men jeg merker ingenting paa kroppen. Jeg ble ikke sjekka for aapning, for hun sa det kunne framskynde foedselen, og slimproppen har jeg ikke sett noe til hvertfall. (Merkes den alltid eller kan den forsvinne litt etter litt uten at du merker noe??)

Skal i bryllup og greier i morgen, saa faar vi se om jeg "rekker" ny kontroll paa onsdag. Haaper jo egentlig paa juni baby da saa jeg har det ikke travelt. Det er bare saa spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange vi er som har termin 11. juni. Kjenner selv to stykker! Får håpe vi er litt geografisk spredt da, så de har kapasitet til oss på sykehusene :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er mange ja! Jeg skal foede i Spania, saa plassen min trenger der ikke aa bekymre dere for:) I dag er mai over, saa det blir visst juni baby likevel! :) Liker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :) jeg har også termin 11.juni og er kjempe spent :) Men kjenner desverre ingenting, bortsett fra kynnere :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde massevis av vonde kynnere i forigaars, men de gikk over gitt. Var paa kontroll i dag, men lite fremgang. Legen synes det var kjemperart! Maa nok belage meg paa aa vente likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...