Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg prøver altså å bli gravid, har prøvd i snart 5 mnd.. nå er det 4 dager til jeg skal ha mensen og pms symptomene begynner å bli sterke. Men jeg har ikke ømme pupper, som jeg alltid pleier å ha lenge før mensen kommer.. men jeg har fått et par kviser, humørsvingninger og er oppblåst i magen, men sånn er jeg jo hver mnd:( Ellers har jeg hatt endel smeter og stikninger i magen som jeg ikke pleier å ha. Fikk du de vanlige pms symptomene når du var gravid?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Er også ekstremt sulten, men det er også et pms tegn for meg..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Hei! Jeg er også prøver, og kjenner etter hele tiden og merker den minste ting mellom EL og IKM. Da har jeg mensmurringer, kviser, kvalme, luft i magen, vondt i korsryggen, osv. Jeg har vært gravid to ganger før. Har et barn på 2 og mistet i uke 5 i januar. Jeg fant ut at jeg ikke kjenner noen forskjell mellom mensensymptomer og graviditetssymptomer. De er for like! Så det er nok bare å slappe av og vente og se om mensen dukker opp eller ei
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 De kan ligne på pms-symptomer, men likevel være gravidsymptomer. Særlig stikninger og smerter i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå