Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Skal søke på en jobb som jeg var sikker på hadde søknadsfrist 25, men idet jeg satt meg ned for å gjøre siste finpuss (hadde tenkt å levere den direkte i postkassa til de som skal ha den, i dag), så jeg at søknadsfristen er i dag! Er alt håp ute? Måtte de hatt den nå? Eller kan jeg fortsatt putte den i postkassa, så de har den i morra? Uff, surrehue
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Så lenge brevet er datostemplet i dag, har du ditt på det rene :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Hadde ikke stolt på at datoen holder, noen steder vil de ha det i hende på nevnte dag. Scann søknaden og papirene, og mail det hele.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Jeg ville også ha scannet det inn, sånn i tilfelle.. Hvis det er slik at du ikke har scanner kan du faktisk ta bilde av papirene, legge det inn på pc'en og lage en pdf av det der. (Lim inn i f.eks word, og lagre dokumentet som pdf-fil). Du kan jo eventuelt sende en mail og fortelle at søknaden er postlagt i dag. Tenker litt sånn just in case, jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå