Gå til innhold

Mountain Buggy fra usa - maya2010


♀2009♀2011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei sommerfugl!

Ja, vi har hørt noe men enda ikke fått sett vogna! Dvs vi kom hjem fra en reise på søndag og da var pakkelappen i posten!

Vi har vært litt syke + brukt dagene nå til å rydde boden, så i morgen eller fredag henter vi vogna på posthuset. Spent nå ja!!!!

Vi bestilte den 4 mai, så det gikk jo bare 2 1/2 uke.

Ser på pakkelappen at de vil ha 557 kr i toll/mva, og det er jo helt hva vi hadde ventet.

 

Lykke til med deres bestilling:-) Jeg skal skrive inn litt om resultatet når vi har hentet vogna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende:) Vi bestilte uken etter dere og har fått mld om at den er inne til fortolling (ser ut som den ble plukket ut til sjekk). På toll.no sine sider får jeg opp at jeg skal betale kr. 900,- i mva + fortolling (ser ut som jeg må betale mva på frakt også...), så er litt spent på hvor mye det blir, hadde trodd det skulle bli noe mindre.

 

Bestilte også regntrekk og soltrekk idag på Mountain buggy sine USAsider som jeg får sendt via min jetcarrier kto (valgt ikke dette på vognen siden jeg da måtte ha bestilt sjøfrakt pga str på pakken). De har et bundling tilbud på $72,50 for begge inkl. frakt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Fredag fikk vi endelig hentet vogna på posthuset, og er bare så fornøyd! Den var i tipp topp stand etter turen, og vi kan ikke se at noe er galt!

 

Jeg skjønner ikke hva som er forskjell på våre bestillinger, vi har som sagt betalt 557 kr i toll/mva og det når vi hentet vogna. Utenom det var det 499§ for vogna og 500kr i frakt.

 

Stormtrekk og soltrekk til sportsdelen tenkte jeg å bestille senere i høst, regner med vi ikke trenger det før i des/jan. Men ser jo penger å spare på bestilling der også..... Helt utrolige priser på babyutstyr i Norge!!

 

Håper dere også har fått deres vogn og er fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hentet også vognen vår i forrige uke og er superfornøyd:) Ser ikke ut som den har fått noen skader etter å ha blitt sendt som stykkgods rundt jorden. Måtte ut med 595,- i mva/tollbehandling (ser at sender har skrevet ned verdien noe på papirene) så da er vi der vi regnet med å havne.

 

Fikk også regntrekk og soltrekk denne uken, kom tilsammen på ca 500,. inkl. frakt og mva, sparte litt på det også:) Bruker vognen til 2-åringen nå, som må over på søskenbrett når lillegull kommer.

 

Helt utrolig at man kan spare så mye!

 

Lykke til videre! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Bestilte fra "Balkowitsch Enterprises Inc" på Ebay. Tok litt over 2 uker fra bestilling til vi kunne hente den på posten. De sendte via standard usps shipping (man får trackingnummer).

 

Du kan også bestille direkte fra Mountain Buggy om du har amerikansk postboksadresse via JetCarrier eller tilsvarende. Da kan man jo velge om man vil frakte via fly eller båt (som er billigere).

 

Vognen lå i orginal emballasje og var uten skader:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...