Miztery Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Våkner med et rykk, og ser på klokka, joda, vi har forsovet oss! Jeg får opp Solstrålen, som faktisk er nettopp en solstråle til tross for oppvekkingen. Hun lager til svømmebagen, som jeg ba henne lage ferdig i går kveld, mens jeg smører frokost og skolemat. Mens hun spiser ser jeg på merket hun fikk da hun falt av hesten midt i et hinder i går,og vurderer om jeg burde skjule det med en concealer og pudder, så ikke læreren tror vi holder på med barnemishandling.. Men så kommer jeg på svømmingen, og da vil jo merket komme fram uansett.. Vi samler oss i bilen, og har fått med oss alt, både skolesekk og svømmebag! Startet bilen, og kjører opp bakken. Bom stopp! Fri for diesel. Tiden renner ut, så jeg får ikke tid til å snu for å hente kortet, som selvfølgelig ble tatt ut av vesken i går, så når bilen starter er det bare å gasse på for å nå skolen i tide. Kjører rett på Shell etterpå, og sier at jeg har ikke nok diesel til å kjøre fram og tilbake, og får lov til å fylle for 300,- hvis jeg kommer rett tilbake for å betale. Fyller diesel, heldigvis tok jeg diesel og ikke bensin (my lucky day), drar hjem, henter kortet og drar tilbake for å betale. I køen fram til disken, blir jeg fristet til å kjøpe en Sandwich-is, betaler og takker for meg. Tar av papiret på isen, men greier på en eller annen måte å miste isen i bakken.. Straff for at jeg ga etter for fristelsen tenker jeg, og tusler til bilen, hopper inn og kjører hjem... Enda godt jeg ikke hadde sminket meg, hadde hjemmedaffeklær på og ikke gredd håret, det gjorde jo dagen helt perfekt!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Hehe.. oh happy days.. er vel ingen som slipper unna sånne dager inn i mellom Håper resten av dagen blir gull
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Jeg ler! Bra framstillingsevne. Dette er mitt liv i et nøtteskall...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Noen dager starter heldigvis ikke som de ender(eller noe sånt), så resten av dagen har vært veldig bra!
Miztery Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2011 Hehe, da er jeg glad for at dette bare var en dag blant veldig mange mye bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå