Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 For oss som ikke har bunad, hvor pynta må vi være?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 En mellomting mellom 17.mai og bryllupspyntet? Det skal jo være pent, du kommer til pent dekkede bord, middag, taler osv. Klart alle skal ha på seg finstasen.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har litt kjoler som jeg har brukt i bryllup opp gjennom årene, men jeg føler det blir for stivt liksom. Er en sommerkjole for lite pynta? Skal i konfirmasjon første helga i juni og det er jo varmt og godt ute. HI
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 En sommerkjole kan gå bra, men da ville jeg satt opp håret eller noe, slik at det ikke ble hverdagslig. Det spørs jo litt på personlighet også, selv går jeg med sommerkjoler nesten alle dager været tillater det hele sommeren, så jeg ville sett ut som jeg kom i hverdagstøy. Til gjengjeld går jeg med joggisen alle dager med stygt vær, og får kommentarer om pynting om jeg en sjelden gang har mascara på.. Bruk sommerkjolen din, og pynt deg med smykker og oppsatt hå. Og høye hæler..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Og evt et pent sjal om skuldrene i en matchende farge, da blir det nesten en selskapskjole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå