Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Hva slags nick er dette? MA = Medisinsk abort...? Eller? Bare meg som syntes det er litt merkelig?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 MA= missed abortion, dvs en spontanabort som kroppen ikke greier å kvitte seg med selv umiddelbart. Jeg har ikke sett slike nick andre steder enn inne på forum for de som jobber med å bli gravide eller som har mistet og der brukes det gjerne som en kort oppsummering av historien. Greit siden mange av trådene handler om å bli gravid og å komme over spontanaborter. Vær så snill ikke heng ut folk når du ikke vet hva det handler om. Du kunne ha spurt hva dette betyr uten å henge ut nick.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Da er det hvertfall ikke såååå sykt =) Men skjønner fortsatt ikke hvorfor noen vil ha det i nicket sitt da... =( Så nitrist liksom! Jeg mista en før jeg fikk mine barn, men jeg prøver å ikke gnage så mye på det liksom! Men men, vi er jo alle forskjellige, og godt er det! HI
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Dette er et prøve/gravid/babyforum, og det er vanlig å ha graviditetshistorien sin som nick. Skjønner ikke helt tankegangen din..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Ja, jeg er kanskje rar som bruker MA'ene i nicket mitt. Jeg føler ikke at jeg har tre barn for lite, men jeg har en bagasje som jeg bærer med meg. Hvis MA i nicket kan gjøre at jenter i samme situasjon tar kontakt for å vite litt om mine erfaringer, synes jeg det er fint. Det er en vond opplevelse som man må ha opplevd for å kunne sette seg inn i. Du må gjerne komme med noen forslag til nick som du synes er bedre
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Nei, vi er som sagt ikke like Ganke mange her inne jeg ikke skjønner meg på! Ikke meningen å henge ut noen, beklager det! HI
Mamma til to guttegull Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Jeg føler meg absolutt ikke uthengt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå