Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Huff...magen min har blitt så stygg etter to keisersnitt.Det første ble et hastekeisersnitt og det andre et katastrofesnitt, så ingen av de var frivillige. Etter første snittet fikk jeg den "pølsa" over arret, og etter det siste snittet ble pølsa dobbelt så stor :-( Føler meg særdeles lite lekker. Har ikke lyst til å kle av meg for mannen min en gang. Han sier selfølgelig at han ikke bryr seg om det osv. Men det hjelper ikke når jeg føler meg så lite lekker selv. Blir badedrakt på meg fremover, for å si det sånn.Noen som har det på samme måten her inne? Og er det noen som vet om dette kun forsvinner ordntlig bare ved fettsuging?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Har et skikkelig forkle over arret mitt jeg også, hadde enormt stor mage pga stort barn og mye fostervann, så det har blitt så mye ekstra hud... Når jeg sittter henger "pølsa" med hud og fett over arret og lander på mageskinnet under arret. Veldig lite lekkert, er helt nødt til å ha hold inn eller dongeribukser som er høye i livet. Disse myke haremsbuksene som er populære nå er helt uaktuelle. Siden magemusklene mine ikke har gått helt sammen heller ser det ut som jeg er 4 mnd på vei om jeg slipper løs magen. Jeg har tenkt på mageplastikk, tror ikke det er nok heng til at jeg får det dekket, da må det vel være over 2 cm heng når man står eller noe sånt, men jeg vil sy sammen magemusklene og fjerne ekstra hud og fett over arret. Koste hva det koste vil... Jeg har så lyst til å gå i singlet eller en tynn sommerkjole, det er helt uaktuelt nå, da spør folk om jeg er gravid igjen. Armer og ben han være så spinkle og tynne de bare vil, når magen tyter ut ser man ikke slank ut!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Er det 2cm de krever at du må ha? Er det de nye reglene? Skal ikke ha flere barn nå,så kanskje jeg skulle snakket med fastlegen min etter en stund. Jordmoren sa at jeg burde la det gå et år , sånn at kroppen fikk tid til å hente seg inn igjen.Så kunne jeg gå å be om henvisning til evt å få hjelp til å få fikset det. Er ikke helt sikker på hvor stort mitt er.Men styggt er det i hvertfall :-(
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har også fått ødelagt mage! Nå er det bare 3 uker siden ks nr 2, men magen er helt flat og fin igjen, men har en giga pølse hengene over ks arret som er både tykk og hard. Tviler på den går bort igjen, så jeg har begynt å spare allerede til bukplastikk. Gidder ikke å se ut sånn resten av livet. Kan ikke ha på bikini med det greine her:/
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Er 5 mnder siden mitt siste keisersnitt, og overhenget er på ca 1 cm.Så da er det vel for lite til at jeg kan få det dekket da :-( Fader også. Det er så ufattelig stygt og hemmende.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Kravet for å få det dekket er at det er en medisinsk grunn til det. Man får det altså ikke dekket bare pga det kosmetiske, men man kan få det dekket om henget gir plager som soppinfeksjoner i huden, eksem o.l. Så de måler ikke henget i cm, men ser på huden under og hvordan plager henget gir. Noen sykehus er faktisk strengere enn andre også. Ta en titt på denne siden og se på forskjellene, noen som har fått avslag er jo værre enn de som har fått dekket... http://www.bukplastikk.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå