Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Har de siste mnd hatt smerter i mage(livmorregionen)/korsrygg som kommer og går og de siste ukene har jeg blødd etter samleie. Er ikke gravid og har ellers ingen andre plager i forhold til utflod, kløe eller svie. Opplevd lignende? Er 30 år om det har noen betydning..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Det kan være tegn på infeksjon. F.eks urinveisinfeksjon som har utviklet seg, eller livmorbetennelse. Detkan også være et tegn på klamydia! Jeg ville ringt legen, forklart om legeskrekken din og spurt om råd. Du kan jo evt sende mail hvis du synes det er ekkelt å ringe. Eller få noen til å følge deg. Kjæresten, ei venninne eller noen du stoler på som kan støtte deg.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Gjev deg det svaret du ikkje vil ha, dette bør du få undesøkt hjå lege!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Celleforandringer kan det være. Slike sypmtomer fikk jeg. Det bør du få sjekket opp asap!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Vil absolutt råde deg til å få time hos en gynekolog, det er en helt annen opplevelse å ta en underlivsundersøkelse hos dem enn hos fastlegen. De er så profersjonelle og flinke, bare fortell om angsten din så tar de litt ekstra hensyn. Men få sjekket det opp, uansett om det bare en en cycte eller om det er noe alvorlig er det greit å få en sjekk.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Huff.. må vel ringe legen da.. Men klamydia?? Bør ikke samboer også ha noen symptomer på det da. Håper virkelig ikke det er det, for da blir det huskestue.... HI
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har også hatt celleforandringer, og det startet på den måten. Ring legen å få deg en time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå