Gå til innhold

Hvor går grensen for utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal til for at dere deffinerer noe som utroskap?

Danse og være opptatt av nesten bare en person på fest?

Klemming og kjærtegn (stryke over håret, over bena ol)?

Holde rundt hverandre og snike seg til et par kyss?

Klining?

Sex uten samleie?

Samlieie en gang?

Forelskelse?

Sex flere ganger over tid?

Hvor mener dere grensen går? Hva skal egentlig til for at dere mener dere har vært utro ellerdere mener mannen har vært det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg gjør mer enn jeg ville gjort forran min mann...Da er jeg utro...sånn føler jeg det...... Kan nok danse og tøyse og fjolle og klemme litt..men det kan jeg også gjøre forran min mann...Men om jeg hadde gjort ting som han ikke villle satt pris på, eller som jeg ikke ville satt pris på at han gjorde.....Da er det utroskap.....i mine øyne...!

Skrevet

Å være opptatt av nesten bare en person på fest, når kjæresten er med, er ikke utroskap, men mangel på respekt. Har opplevd det med eksen, pluss at han strøk denne venninna flere ganger over håret. Noe som jeg heller ikke anser som utroskap.

Når det gjelder forelskelse, er det ikke utroskap, siden vi ikke er herre over følelsene våre. Å gjøre noe med denne forelskelsen, er imidlertid utroskap.

Holde rundt og kysse, klining, sex i alle varianter er utroskap, noe som etter min mening ikke kan tilgis - forholdet blir avsluttet der og da.

Skrevet

Når man begynner å hemmeligholde ting, er det utroskap, samme hva det er man faktisk har gjort. Stikker mannen seg vekk i hemmelighet for å sende sms-er til en intim venninne, vil jeg se det som en form for utroskap. Kysser han en dame midt for øynene på meg, vil jeg syns det er smakløst, kanskje, eller provoserende, men ikke utroskap.

Skrevet

Hva som er i orden å gjøre på for eksempel fst er vel litt avhengi av om partneren er der eller ikke. Det er værre å konsentrere all oppmerksomhet om en annen hvis partneren er der enn om man er alene.

En god klem anser jeg å være angt unna utroskap, enkle kjærtegn synes jeg også kan være greit, men det kommer ann på settingen. Når det gjelder kyss nærmer man seg en grense man bør være forsiktig med. Et raskt "hadetbrakyss" kan være helt greit, men går man lengre begynner det å bli farlig. Jeg annser ikke kyss og klining som utroskap, men jeg ville like det såpass dårlig at jeg annser det som uakseptabelt uansett.

Personlig setter jeg nok grensen for utroskap ved samleie eller tilsvarende. Det vil ikke si jeg automatisk ville krevd skillsmisse om mannen min gjorde det, eller at jeg ville tilgitt alt annet. Det måtte nok en helhetsvurdering til.

Skrevet

Når man gjør noe man aldri ville gjort foran partneren sin.

Skrevet

Alt som partneren gjør hemmelig, som han ikke vil vise til deg er utroskap.

At han sender sms til en dame, og sletter den er utroskap selv om han aldri kommer til å møte denne damen.

Utroskap er ikke bare fysisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...