Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Trenger litt inspirasjon til hva jeg kan gjør for mannen i huset... Det kan ikke koste mye, og jeg mottar ALT med stor takk! Vi sliter litt i forholdet for tiden, så vil gjerne gjør noe kult/fint for han!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 fikse barnevakt og overraske han med en båttur til kiel! Jeg gjorde det ifjor. Vi slet også litt. han ante ingenting før vi skulle dra. Alenetid i 2 døgn, bare vi to, slappe av og kose oss, det gjorde susen ) Han satte veldig pris på det.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Mannen min hadde blitt superhappy hvis jeg ga han en massasje, lagde en deilig middag til han, ordnet litt barnefri og tatt han med på kino, overrasket han med en liten week-end tur, dratt han med på skogtur, sluttet å gnage hull i ørene på han om ting jeg ikke var fornøyd med, invitert kompisene hans på middag for så å trekke meg tilbake.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Tror min og hadde blitt fornøyd med at jeg slutta å gnage hull i hørene hans med ting jeg er misfornøyd med Takk for gode tips dere.. Blir glad for fler! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå