Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Føler dere at dere ble litt snytt mtp fødselens start?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 hehe.. nei egentli ikke.. jeg ble satt i gang over tiden. når jeg skulle ha nr2 startet det av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Jeg ble startet etter vannavgang uten rier. Fødselen startet jo i og for seg av seg selv... men riene uteble jo. Kanskje litt snytt. Men har født før uten problemer, så det går helt greit.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Nei, jeg var bare glad ungen kom ut og jeg skulle slippe å ligge på sykehuset alene. Var faktisk overlykkelig da de sa de skulle sette meg i gang.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Hehe, ehm nei! Følte meg snytt fordi jeg måtte vente nesten 2 uker etter termin før de gjorde noe. For meg var fødselen en lettelse i seg selv - endelig skulle jeg ut av smertehelvete!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Har blitt igangsatt to ganger av to mulige og nei føler meg ikke snytt. Har kommet frem til at kroppen min ikke vil føde alene. Føler at fødselene mine var veldig trygge og gode siden alt skjedde på sykehus.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Litt, men samtidig ikke. Jeg var så dårlig at det var godt å slippe å gå noe over termin. Siden modningstablettene gjorde at kroppen skjønte at noe skulle skje og fortsatte videre uten drypp o.l., fikk jeg på en måte oppleve det også syns jeg. Bare at det begynte på sykehuset
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Ja, jeg føler nesten jeg ble snytt hele fødselen. Det var en eksplosjon av rier fra første minutt, vannet ble tatt og jeg ble satt på drypp. Fødselen var lang og forferdelig. Babyen ble tatt med tang og måtte på intensiv i noen uker etterpå pga. hard medfart.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 Nei, jeg ble igangsatt fordi ungen var slapp og de ikke var fornøyd med crp'en, så jeg var mest engstelig for om babyen var syk og om fødselen ville gjøre henne verre. Var bare glad det kom igang, og følte meg overhodet ikke snytt. Fødselen gikk forresten helt fint, har født 3 ganger og den igangsatte var den korteste og minst slitsomme. Den var intens og vond, men likevel en bedre opplevelse enn de kjempelange fødslene jeg har hatt med de to andre.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #10 Skrevet 23. mai 2011 Jeg ble satt i gang 10 dager før termin, og jeg kommer vel alltid til å lure på hvordan og når det ville ha begynt hvis jeg hadde kommet i gang av meg selv. Men hadde en kjempefin fødsel, så føler meg veldig heldig uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå