Gå til innhold

Menssmerter VS rier..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er verst? Svaret burde kanskje være enkelt, men..

Jeg mener helt klart menssmerter! Vondt, vondt, vondt. Gjerne 2-3 dager uten stopp. Og ingen premie i sikte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rier er verst. Kunna hatt menssmerter i 1 mnd hvis jeg hadde sluppet å ha rier.

Skrevet

Har du født, HI?

Skrevet

Ja, det har jeg. Jeg hadde en igangsatt og intens fødsel.

HI

Skrevet

Og ja, rier var helt jævlig, men der fikk man da i det minste litt pause..

Skrevet

Helt klart menssmerter(men jeg er ikke lengre plaget nå etter laparoscopi og 2 fødsler)

Jeg hadde ikke særlig vonde rier med mine barn, jeg trodde ikke det var rier engang, men de kom så raskt og så tett(gikk i ett nesten uten pause mellom) at vi dro på føden for å sjekke, da hadde jeg full åpning og pressriene satte inn. De er selvsagt en god dose vondere, men vanlige rier for meg er ikke vonde.

Skrevet

Menssmerter er bare en brøkdel smerte ifht rier. Har du sterke rier kan du ikke snakke og må puste deg gjennom dem. Såklart er rier verst!

Skrevet

Helt klart menssmerter

Skrevet

Rier! Men jeg har hatt menssmerter som absolutt kan måle seg med middels-vonde rier. Ser mange her svarer menssmerter, men jeg tror ikke det er normalt så så "mange" mener at dette er verre enn rier. For de aller, aller fleste er rier vesentlig mye vondere enn menssmerter. Vi som har skikkelige menssmerter av typen nesten sengeliggende er nok i et fåtall om en skal se på landets kvinner under ett.

Skrevet

Jeg har hatt menssmerter så sterke at jeg ikke har klart og snakke og bare har lagt og vridd på meg med tårene strømmende nedover kinnene, men synes likevel rier var vondere da...

Skrevet

heeelt forskjellige smerter i mitt tilfelle, kan ikke sammenlignes!

har hatt en del menssmerter, og regna med det sku bli omtrent likt.. men kunne ikke tatt mer feil! mine rier sattfor det meste i lårene.. kjentes ut som om leg hadde legg-kramper i lårene, og de kom uten stans til den lilel var ute.. muli det var min feil som forbannte meg på at jeg skulle stå i stede for å ligge å syns synd i meg selv.. men jeg hadde nesten ingen smerter i magen, ryggen eller mellom beina i det heletatt, bare de hersens lårene.. og det var heftig nok, fikk ikke pause heller.. så nei, jeg må egentlig si at menssmerter er verre, men de pleier jo å komme å gå, og er ikke like konstante..

men skal jeg snakke smerte så må det verste jeg har vert med på være å tråkke over å ryke 3 leddbånd i ankelen.. verste smerten jeg har kjent! og det gikk liksom ikke over hellr slik som både rier og menssmertene gjør.. :)

Skrevet

Mine menssmerter er verre enn rier hos meg, dessuten varer de over lengre tid og gir som du sier ingen premie til slutt. Men de færreste har menssmerter av en slik art.

Skrevet

Menssmerter er ingenting, enda jeg kan ligge sammenkrølla på senga i to dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...