Gå til innhold

Herregud, er dette mulig? Det måtte skje meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maks uflaks! Ja det skulle vært mitt navn...

Jeg og bf er flyttet hvert til vårt for en periode, det var slutt, men vi klarte ikke det helt... så vi er litt av og på.. Planen er en oppholdstid, rette på ting hver for oss og komme sammen igjen..

Jeg har satt inn spiral, for 5 mnd siden... og er blitt gravid!

Er det mulig? "slutt" med bf, spiral... og gravid!

Tenker å ta abort, da lillemor er 10 mnd bare, men det blie en tung avgjørelse kjenner jeg.. for graviditet, føsel, spark osv er så ferskt i minne...

*tenke*tenke*.. for og imot.. livet går ikke alltid på skinner, håper vi kommer helskinnet ut av det og det blir bra for alle til slutt... + eller - en til??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager skrive feil... *blir istedenfor blie*

* fødsel istedenfor føsel* og sikkert mer :P

frustrert HI

Skrevet

Er dun gravid med samme mann som sist?

Syns du skal ta ham med på råd. Kanskje han toner flagg og viser hva slags type han er - en helt eller en liten lort.

Skrevet

kanskje det er det som skal til for at forholdet skal fungere, alt skjer av en grunn :) lykke til !! :)

Skrevet

Jada, det er samme mann. Vi har jo vært litt sammen de siste mnd, men bor hver for oss... og har noen dager vi ikke er sammen...

Ja jeg må jo fortelle om dette, men kjenner jeg kvier meg for å si noe...

Ikke har jeg oppspart til permisjon heller, så hva med det økonomiske? Vil jeg klare dette om jeg blir alene?

Engangsstønad holder ikke husleia mange mndr? HI

Skrevet

Nei, økonomisk blir det ikke fett, men er det uaktuelt for dere å leve sammen igjen, da? Og dessuten er det en viss opptjening i permisjonstida også, permisjonspengene regnes som lønn. Sjekk hos NAV.

Skrevet

er du alenemor å barna er under 3 år har du rett på overgangsstønad hver mnd på 12000, har du to barn får du den summen per barn. du må ta deg en prat med nav å finne ut ka du har rett på :)

Skrevet

Hvis du mottar forsørgerstønader fra nav fordi du er alenemor, bare vær klar over at du kan få et forklaringsproblem hvis du nå er gravid med samme mann du er separert fra. For om du mottar OS så har du ikke lov til å ha et forhold til barnefar. Og om du da har blitt gravid med han etter du søkte OS så betyr jo det at du på en måte ikke er alenemor.

Jeg måtte dokumentere for nav at jeg var blitt gravid FØR eksen flyttet. Vi hadde to barn fra før som jeg fikk OS for, og der var de rimelig på.. Men jeg var 5 uker på vei da han stakk..

Ellers vil jeg bare si at kanskje dette er et tegn på at dere skal holde sammen?? =)

Skrevet

Anonym 00:12: Man får ikke OS pr barn!

Skrevet

Har du fått fjernet spiralen enda?

Skrevet

NAV har vel strengt tatt ikke noe med om du " på en one night stand" ble gravid med eksen din i fylla.. du er like alenemor fordi liksom.. det hadde jeg sagt om nav hadde bedt meg dokumentere det. vi er mennesker, vi kan gjøre feil, å feilen min var at jeg hadde sex med x og ble gravid.. nei, det er nok det minste problemet.

jeg synes du skal fortelle han om situasjonen jeg HI, og høre hva han vil gjøre! er det følelser i bildet kan det jo kanskje reddes forholdet deres =)

det er vanskelig dette med abort. jeg blie gravid da eldste var 1 år, og hadde akkurat startet på utdanningen min.. vurderte abort da jeg også, men så tenkte jeg at jeg hadde valgt å få den første, så hvorfor skulle jeg kunne velge bort nr 2? jeg valgte å få henne, å det er jeg så glad for den dag i dag!

lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...