Gå til innhold

Trenger noen tips fort jenter :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på jobb intervju i morgo og gruer meg noe så ........................

jeg takler slike intervju så dårlig, ha ansvar for 15 unger en leik i forhold .

 

Noen tips, hva bør jeg si osv, og evt hvilken farge bør jeg bruke på klær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kle deg litt konservativt, ser aldri bra ut når man kommer med altfor trange dongribukser og utrigning :P Og start gjerne med å si at du er litt nervøs, det viser oppriktighet og bedre det enn å sitte og stamme for ingen grunn :) Lykke til !! :)

Skrevet

Vær deg sjøl, og innrøm gjerne at du har nerver. Prøv å fokusere på at du er innkalt til intervju fordi du er en aktuell søker som de faktisk anser som verdifull nok til å gidde å snakke med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...