Gå til innhold

Solarium - bruke faktor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal til syden om to uker, og tenkte å ta litt sol i forkant. Jeg får seint farge og i skrivende stund er jeg rett og slett HVIT ;) Har ikke tatt sol på årevis, så jeg må bare spørre dere erfarne;) Bruker dere faktor i solarium?? Hva bør jeg gjøre for å få fort farge, uten å bli brent?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt endel sol opp gjennom, jeg har aldri brukt faktor. Mitt råd er at du heller bør ta hyppig,men litt kortere tid i starten. Så får du nok litt farge uten å bli brent. Fort gjort å ligge for lenge, så ta heller annenhver dag og kortere tid..

God Tur til Syden- så deilig.

Skrevet

- tusen takk for svar-

Da følger jeg rådet ditt, så slipper jeg kanskje å være den hviteste personen i området;))

Skrevet

Nei, skal ikke bruke faktor i solarium, men man skal starte forsiktig. Følg anbefalingene i forhold til din hudtype. Veldig lys hud bør starte med noen få minutter annenhver dag. Panikksoling er ikke å anbefale, da blir du brent! Du rekker fint å få litt grunnlag hvis du tar litt sol annenhver dag før du reiser. Etter et par runder kan du øke tiden litt, men ikke ligg for lenge.

Jeg er selv veldig lys i huden, pleier å starte med 10minutter første par gangene, øker til 15minutter et par ganger og tar aldri mer enn max 20minutter, soler meg på Brun og Blid i Luxura sengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...