Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Begynte på dette 6 uker etter ks. har nå igjen 10 piller på brettet. fikk ikke noe info om dette da jeg fikk dem. har man mensen på mini piller? jeg har ikke hatt små blødninger som folk snakket på. når i brettet kommer i såfall mensen?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jeg bruker Cerazette og vet egentlig ikke hva som er normalt. Blødde ikke før helt på slutten av første brett, og har blødd stort sett siden da. Har vært gjennom tre brett nå og er rimelig lei hele greia.. Så jeg kan dessverre ikke svare deg ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Jeg går på cerazette, og lurte på det samme som deg i begynnelsen.. Fikk greit svar på det når jeg fikk mensen ette noen mnd. (7 mnd. etter fødsel) og hadde mensen ti ganger på tre mnd. Har nettopp hatt mensen to uker i strekk, fikk EN dag uten, før jeg fikk mensen igjen idag. Før dette hadde jeg tre dager uten mensen. Skal ringe legen min imorgen den dag, for å si det slik! Så ja, man kan ha mensen på mini-pillen, men alle pillene på brettet er like så den kan komme når som helst uavhengig av hvor på brettet man er.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 jeg brukte dette før jeg ble gravid.og skal i allfall ikke bruke det igjen. blødde støtt å stadig, absolutt ikke no system på noen ting!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå