Gå til innhold

Vil ta en graviditetstest i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg har ikke en hjemme, så tenkte å tisse i et urinprøveglass.

Men hvor lenge tåler det å stå før urinen bli "ødelagt"?

Skal det stå i kjøleskapet eller i romtemperatur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppbevar den i kjøleskapet. Vet ikke hvor lenge den kan stå, men hormonene fordamper vel ikke ;-)

Brukte å analysere slike prøver på en lab før, de trengte ikke å være tatt samme dag.

Lykke til :-)

Skrevet

så lenhge du holder den kald og tar testen i løpet av dagen går de bra, men eg ville ha venta me tirsdagsmorningen for å vere sikker :) en dag fra eller til gjør vel ikke så mye, men veit kor nervepirrande sånt er so forstår godt om du vil gjøre de i morgen

Skrevet

Takk for svar :)

Så det har ikke noe å si for testingen at urinen er kald heller? Mener jeg leste noe om temperatur på en bruksanvisning en gang, men mulig jeg tar feil ;)

HI

Skrevet

når jeg gikk gravid var jeg plaget en del av urinvegsinfeksjon, så hver gang jeg skulle til jordmor (som vart til slutt ofte) måtte jeg ha med urinprøve, å fekk beskjed om å oppbevare den kaldt, så tror det skal gå bra, men du kan kasnje søke på lommelegen.no... kanskje de står noe der... uansett, lykke til :) håper testen har det svaret du vil ha :)

Skrevet

Det jeg skrev kom ikke frem her, prøver igjen.

Urinen forandret seg etter å ha blitt oppbevart i kjøleskapet i noen timer. Skulle trodd noen hadde byttet den ut med juice.

Mener jeg så en liten antydning til en strek på testen, men føler meg ikke sikker på noe før jeg har tatt en ny test med fersk urin. IKM i dag, det kan da neppe være for tidlig for en test å bli positiv da?

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener jeg.

Kan du ikke kjøpe en test og ta den når du kommer hjem. Det trenger ikke å være morgenurin.

Skrevet

er best me morgenurinene, men om du er mange dagar over har det ingenting å seie :)

Skrevet

Hvordan gikk det?? :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...