Gå til innhold

Da takker jeg for meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner et annet forum jeg nå. Og håper på mer ålreite mennesker der.

For all del, det er mange snille og gode mennesker her inne. Men alikevel er det altfor mye sure og meggete kommentarer og få her inne, selvom man bare spør om noe helt uskyldig.

Gidder ikke dette mer=\

Takk for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så trist. Jeg sitter og tenker på det samme men har vært her siden 2006 så det er litt vanskelig og vemodig å bare dra.

Skrevet

Forståelig. Følte det samme her for en stund siden, og var vel innom 3-4 forum før jeg vendte tilbake. Så lenge man tar det for det det er så går det greit å være he rinne også. :)

Skrevet

Gjeeeeeesp. Slike innlegg kommer med jevne mellomrom, skjønner ikke greia med å proklamere til alle "jeg syns dere er så slemme her at nå går jeg altså!" Ser det virkelig ut som om noen bryr seg?

Skrevet

Bare så du vet det så kommer du til å høre det selv på at ¨takk for deg¨ innlegg.. Hehe:) Sånt liker de dårlig se.. Men skjønner deg jeg, man må bare overse de som mangler vanlig folkeskikk her inne, i grunn er det bare synd på de. Ingen mennesker som har det genrellt bra med seg selv, når det er så tydlig at de har et så stort behov for å få andre til og føle seg dårlige.. Så smil og vær glad, å gjennomsku innleggene deres med et smil om munnen :D

Skrevet

Ja, utrolig mange steike rare folk her inne. Jeg pleier å bruke dette forumet omvendt. Hvis de er uenig med meg eller har et annet syn, tar jeg det som et godt tegn :)

Men ikke noe givendes sted å være her. Bedre på babyverden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...