Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en mangen ugyldige + 1 negativ + en svak posetiv, men streken ble aldri stekr nok + 1 ugyldig og 1 negativ etter det...

Lurer på hvordan livmor halsen deres er nå... lang? myk? kort? Etter masse penger på tester orker eg ikke å legge ut mer penger på dette nett no, så spurte ene Jm her inne og hun skrev et svar, men lurte på om det kan vere tilfeldig om at det er et svar eller om dere ale har ulike str på halsen? myk, fast eller hva...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i alle dager kjenner man sånne ting??? Når man har sex? Jeg merker ingenting...er i 8.uke! hmm...

Skrevet

Åssen tester er det du tar da?

Jeg liker den digitale til clear blue jeg da...

Der står det klart og tydelig: GRAVID / IKKE GRAVID....

Les pakningsvedlegget nøye sånn at du utfører testen riktig.

Men hvis du sier du er i uke 8....da vet du at du er gravid da eller?

Unnskyld meg -mulig jeg er litt treg her men skjønte liksom ikke helt hva du lurer på?

Lurer du på hvordan livmoren våres er - eller om du selv er gravid?

Skrevet

Fulgte visst ikke med her.... *flau*

Ser at jeg blandet inn hun som skrev det første svaret til innlegget her... Det var hun som var i uke 8! *rødmer*

Men jeg skjønner fortsatt ikke helt hva HI mener.....

Skrevet

Mulig du mener livmortappen?? Har nå hørt at man skal slutte med tafsing av både det ene og det andre når man er gravid for å unngå å provosere frem en abort. Jeg har nå i alle fall ikke sjekket oppimellom ;)

Skrevet

Men dere har vel ikke kuttet ut sex??? Da ligger jo jeg tynt an... :)

Skrevet

Sex er bra, og ifølge bøker og lege motvirker det faktisk spontanabort. :o)

Skrevet

Hehe, nei sex er trygt :) I alle fall i normale svangerskap. Men mange driver og piller og tafser for å kjenne på livmortappen, og det er visst ikke bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...