Gå til innhold

Sex - Orker mannen deres flere ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når mannen min har kommet én gang, blir han helt skutt. Mentalt er han "ferdig" med hele akten, og penis er øm for berøring. Han blir dessuten trøtt, og noen ganger sovner han. Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt om han er eldre enn 20. ;)

Min klarte to på rad en gang, kort etter vi ble sammen, men måtte be han om å roe ned da jeg ikke klarte mer. hehe Alderen tynger og helsa skranter. :)

Skrevet

klarer kun 1 gang

Skrevet

Ja, det er normalt, men det kan trenes. Mannen min har lært seg en teknikk der han kan holde igjen utløsningen lenge siden han har had samme problem som din mann har. Han ble øm og overfølsom etter utløsning, så selv om han fikk den opp så tålte han ikke flere runder så godt. Ofte ble han døsig også. Nå kan han holde på lenge før det går, som bonus får han også mer intens og bedre utløsning.

Skrevet

Tror det er individuelt.... Ex'en min kunne holde på på ubestemt tid, og ha så mange omganger om dagen jeg ønsket, han hadde rett og slett trent seg opp til å ha stålkontroll. Han jeg er sammen med nå derimot, punkterer etter en omgang - og har heller ikke evnen til å holde tilbake :P

Skrevet

Tror ikke det er direkte unormalt, men litt kjipt da. Har vært sammen med menn som har greid alt fra en-to til sju-åtte omganger.

Skrevet

Ja, det er vel det aller mest normale?

Har ikke vært sammen med noen som kunne to ganger på rappen, dvs ikke etter at fyren hadde fylt 20!

Hvis vi har sex om morgenen kan min elskede en sjelden gang ha sex en gang til, men da langt utpå kvelden samme dag. Og da må jeg bidra med kreativ munnbruk for at han skal få utløsning!

Skrevet

kun en gang her i gården...snorker med en gang!!

Skrevet

Det er vel helst normalt med en gang. Jeg har hatt en kjæreste som kunne komme ubegrenset antall ganger i løpet av en dag. Artig og veldig slitsomt ;)

Han jeg er sammen med nå tar gjerne en runde to men ikke mer enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...