Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Det er ekstra trist når barna kommer hjem og er lei seg for noe. I dag skulle sønnen min leke med to kompiser og han lekte i 1 time sammen med dem så kom han hjem. Så spurte jeg hvorfor han kom så tidlig tilbake. Jo den ene gutten hadde sagt at han ikke likte han og ville han skulle dra. Så da hadde han tatt fotballpermen sin og syklet hjem. Han liker meg ikke mamma. Uff jeg ble litt trist selv men måtte bare si at han må huske på at han selv ikke gjør sånt mot andre ettersom han erfarte dette som veldig leit. Og at det er mange andre gutter som liker han....
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Uff,ja, det er ikke noe gøy Unger kan være så fæle mot hverandre... Gutten min på 4 kom hjem fra bhg og var veldig lei seg fordi han han leker mest med i bhg hadde sagt at han ikke ville være med han lenger.. Fikk jo helt vondt inni meg, og måtte si at det er mange å være med i bhg, at han ikke trenger å være med kun han ene gutten.. Og at mange andre gutter liker han, som du sa..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Uff ja, det er vondt når sånt skjer Heldigvis stikker det sjelden dypt, og det glemmes som regel raskt igjen av barna. Man ønsker gjerne å beskytte barnet sitt mot alle vonde ord og handlinger. Men det går jo ikke...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Hvor gammel er sønnen din da HI? Jeg ville faktisk prøvd å fikse dette hvis de ikke er så gamle. Er de 12 år, er det ikke så greit hvis mamma blander seg, men er de 8 blir saken en annen.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 De er 8 år. Jeg vet ikke helt om jeg skal blande meg inn. Han er en populær gutt og mange vil leke med han. Det er bare det at vi har flyttet til et nytt sted og han kjente ingen gutter fra 1. klasse så man er jo litt på vakt. Gutten som ikke likte han er den mest populære gutten i klassen som samtidig er et stort fotballtalent så min gutt ser nok litt opp til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå