Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Nå er jeg virkelig spent. Jeg skulle egentlig ha hatt mensen i dag, men den er ennå ikke kommet! Tok en test i går morges som var negativ, satser på en positiv test i morgen likevel
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Tusen takk Har blitt noen negative tester de siste månedene, men jeg håper virkelig at det går bra denne gangen *blir lei av å vente* HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Krysser fingre. Jeg fikk i dag en ministripe på testen ...den var sååå svak hehe. IKM i morgen.... Håper det går din vei. Klem A.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Lykke til! Krysser fingrene for at det går din vei denne gangen! Første barn?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Den var nok dessverre negativ i dag også Jeg får prøve igjen om noen dager for mensen er ennå ikke kommet og jeg er så øm i puppene, det har jeg vært i en ukestid snart. Ett eller annet må det jo være med kroppen...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 Mensen kan fort bli forsinket om du går rundt å tenker på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå