Lovemelikeyoudo Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 jeg er snart vernepleier..har tidligere jobbet i 7 mnd som støttekontakt. Vil dette telle som annsinnitet ved et arbeidsforhold? Kan jeg etter 5 år ringe og be den tidligerer arbeidsgiver gi meg en attest på dette? Jeg har mistet attesten jeg fikk den gangen..
Gjest ->>- Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Ikke vanlig å telle så små stillinger som støttekontaktarbeid bruker å være. Du kan alltids kontakte en tidligere arbeidsgiver og be om attest.
Lovemelikeyoudo Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2011 vil arbeidsgiver huske meg tror dere? Eller lagrer dem attestene i systemet?
Gjest ->>- Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Om du har vært støttekontakt gjennom kommunen vil du finnes i systemet.
lille sprelle Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Det er antagelig en så liten stilling at den ikke vil telle med om jeg ikke husker reglene feil.
NormaJean Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Jeg hadde en ganske liten stilling en gang i kommunen som støttekontakt/avlaster. Da man finregnet på det ble det en 24.7% stilling og ble telt med. Så jeg hadde bedt om en bekreftelses attest fra kommunen, timeantallet du jobbet er registert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå