Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 evt har gitt sine egne barn dette? eller noe beroligende slik at barnet sovner lettere? jeg har ingen kjennskap til det, og er egentlig i mot sovemedisiner, og iallefall til barn. men har ett barn på snart 5år som nekter å sove, og resultatet er en overtrøtt unge dagen etterpå. dette har foregått ca hver kveld i 1 år. barnet er trøtt når det legger seg men for ikke sove. tenkte jeg skulle diskutere dette med min mann, og evt kontakte legen i morgen...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Vallergan er sovemedisin til barn.Den er flytende og kan gies i drikke.Min eldste fikk det fra hun var 2 til hun ble 3. Ikke hver natt,men i perioder. Hun var våken hver natt fra 00 00 til 04 00 ca. Det hjalp henne til å sove,og til å ha en jevn god søvn.Nå har vi ingen problemer med hverken å legge henne eller få henne til å sove rundt.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Vallergan. Det er et antihistamin (allergimotvirkende), så egentlig ikke sovemed. Men har en søvndyssende effekt.
3 nøtter til Askepott Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Jeg fikk vallergan i perioder fra jeg var 1 år til jeg var 5 år for jeg nektet å sove på nettene, er ennå sånn og har problemer med å sove på nettene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå