Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 1 juni, du går ut i permisjon 3 uker før termin..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Hvor vanskelig er det å regne ut det egentlig ? Og burde du ikke hatt den datoen fastsatt allerede ?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Hahaha venta på at en av dibsurpompene skulle komme med en "dette kunne du ha funne ut av selv"-kommentar!! Ble faktisk litt misunnlig på deg nå, HI! Jeg er nettopp ferdig med permisjonen min!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #7 Skrevet 22. mai 2011 21:27 her Men seriøst da ! Hvor vanskelig er det å ta kalenderen, se på termindatoen og regne seg tre uker tilbake i tid ? Er ikke vanligvis ei dibsurpompe, men begynner å lure på enkelte iblant. Men for all del, HI må jo kose seg i permisjon.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #8 Skrevet 22. mai 2011 Hvor vanskelig er det å bare svare hyggelig på et enkelt spørsmål? Eller bare la være? Begynner å lure på enkelte jeg også.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #10 Skrevet 22. mai 2011 Det er faktisk ikke enkelt når man ikke vet om termindatoen skal regnes med eller ikke. Jeg ville tenkt at man har permisjon i tre uker (21 dager) før termindato, og da blir siste arbeidsdag 31. mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå