Nr. 3 i vente :) Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Hvilket navn liker du best? Philip eller Leander?
Mrs.Bakke Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Ingen av navnene er helt min greie, men Phillip er best av disse synes jeg. Leander er litt i Elias og Liam-kategorien. Brukt i stykker.
Skrømti Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Personlig liker jeg ingen av dem, men det beste er Phillip. Leander høres bare merkelig ut, som en blanding av to navn..
respektatauten Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 absolutt Fillip! med F.. ph- og leander blir for "motete" og in.. og det er ikke like kult å ha samme kjøle som tre andre på et julebord, slik ser jeg på det med navn også... men fillip er et fint navn, littt vel in for min smak, men definitivt det beste alternativet av disse to!
MacKenzie Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Enig med de andre her - Phillip (eventuelt Fillip). Får følelsen av at jeg ikke klarer å prate rett, altså, omtrent lesper når jeg uttaler Leander.
Billie Jean Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 Philip er definitivt finest. Leander er poppisnavn. Selv om det sikkert et like mange som heter Filip/Philip, er et er "stødigere", vakrere og mer tradisjonelt navn enn Leander.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå