Gå til innhold

noen som kan hjelpe...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil ned noen kilo, er ikke overvektig, men vil bli litt lettere. Mannen er borte 2 uker nå og jeg vil starte NÅH!

 

Forslag til hva jeg kan spise?Jeg er en skikkelig sukkerklump;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt ut sukkeret og øk trimmen med 60 min per dag, om det er helsestudio, svømming, eller en trilletur.

Skrevet

Da sier det seg jo selv. Kutt ut sukkeret og gjerne andre karbohydrater også.

Skrevet

Kutt ned på brød, poteter, ris og pasta. Spis mer rent kjøtt og grønsaker. Hold deg unna juice, saft og andre søte drikker. Drikk mye vann. Og gå tur/ tren en time hver dag. Ikke spis snop(kun litt på lørdager, må jo unne seg LITT..)! Lag dine egne knekkebrød og bruk magert pålegg. Egg er bra, i alle varianter; Stekt egg, kokt egg, eggerøre, omelett... :)

 

Lykke til! Når du er kommet i gang er det så enkelt! Og ikke gi opp, kan ta en stund før resultatene kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...