Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 jeg vil ned noen kilo, er ikke overvektig, men vil bli litt lettere. Mannen er borte 2 uker nå og jeg vil starte NÅH! Forslag til hva jeg kan spise?Jeg er en skikkelig sukkerklump;)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Kutt ut sukkeret og øk trimmen med 60 min per dag, om det er helsestudio, svømming, eller en trilletur.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Da sier det seg jo selv. Kutt ut sukkeret og gjerne andre karbohydrater også.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Kutt ned på brød, poteter, ris og pasta. Spis mer rent kjøtt og grønsaker. Hold deg unna juice, saft og andre søte drikker. Drikk mye vann. Og gå tur/ tren en time hver dag. Ikke spis snop(kun litt på lørdager, må jo unne seg LITT..)! Lag dine egne knekkebrød og bruk magert pålegg. Egg er bra, i alle varianter; Stekt egg, kokt egg, eggerøre, omelett... Lykke til! Når du er kommet i gang er det så enkelt! Og ikke gi opp, kan ta en stund før resultatene kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå