Gå til innhold

Mannen min har flyttet ut, jeg vil ha han tilbake. Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har flyttet ut, sier han trenger space. Han har ikke helt bestemt seg om han vil skille seg eller ikke og vi har ikke tatt ut separasjon enda. Har 2 barn og vært sammen i 10 år. Han er 45 og har noen tegn på midlivskrise også sier han at han ikke vet om han elsker meg lenger... Livet har vært hektisk de siste årene og vi har ikke hatt så mye tid til hverandre, men bortsett fra det så har jeg ikke helt fått med meg at ting har vært sånn at ikke vi skal være sammen mer. Vi har ikke de store kranglene og har vel egentlig også et harmonisk liv med barna, men så syns ikke han vi to har det noe fint sammen. Jeg vil gjøre alt for å redde ekteskapet mitt og vil ha tilbake familien som den var. Noen tips om hva man kan gjøre for å få mannen tllbake, noen gode strategier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta noen timer solarium, kjøp noen nye klær, finn en ny hobby eller to. Dra ut med venninner og ha det morsomt. Vis han at du syns livet er morsomt! Menn tiltrekkes av det.

Det verste du kan gjøre er å vise at du er desperat. Og sitte hjemme og være deprimert. Vis han hvilken flott kvinne han går glipp av om han skilles.

Skrevet

Ikke virk desperat. Ikke ring, send han sms eller eposter...tar du kontakt så la det handle om ungene.

Når dere snakker sammen så ikke virk trist men la det skinne igjennom at du gleder deg til og være "singel på byn" sammen med venninnene dine;)

Når han ser at det ikke er han som har kontrollen på om dere blir sammen igjen eller ikke så kan jeg tenke meg at han begynner og tenke seg grunndig om det er en skillsmisse han ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...