Gå til innhold

Reise alene til syden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dratt helt alene til syden og vil fortelle om sine erfaringer og opplevelser?

 

Hvor drog du?

 

Hvor lenge var du der?

 

Hvor mye penger brukte du i løpet av oppholdet?

 

Hva var positivt/negativt med å være alene?

 

Ble du kjent med noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dro til Korsika.

 

Var der i èn uke.

 

Brukte minimalt, da jeg hadde mat inkludert i oppholdet.

Tror faktisk jeg hadde med 2500,- og det holdt fint.

(Men så er jeg ingen storforbruker på slike ferier)

 

Positivt med å reise alene var at jeg kunne bestemme selv hva, hvor og når.

Hele tiden!

Negativt var at det aldri var noen å dele opplevelsene med.

 

Ble kjent med noen, men gikk ikke særlig inn for det den gangen.

Hensikten med turen var igrunnen å få vær elitt alene.

 

 

 

Det jeg kan si, er at de beste opplevelsene jeg hadde på den turen, oppsto som resultat av at jeg var alene!

Og ja, jeg vil antagelig gjøre det igjen. :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...