Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Har tidligere røykt i ca 12 år, og sluttet i september i fjor. Bytta da ut med snus, men da jeg i januar fant ut at jeg var gravid slutta jeg med snus også, sammen med samboeren min. Fortalte han at jeg ikke kom til å klare det aleine, og da bestemte han seg for å slutte sammen med meg fordi han (og jeg) ikke ville at jeg skulle røyke eller snuse i svangerskapet... denne uka fant jeg derimot ut at han har begynt å røyke igjen, og jeg er KJEMPESINT!!! Har så ufatttelig lyst på røyk selv, og synes det er dårlig av han å for det første, bryte avtalen vår om å holde oss sammen, men mest - for det andre - at han holder det skjult. HORMONER I HØYSPENN!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 DU ER KJEMPEFLINK SOM IKKE RØYKER! Men skjønner du er sinna....
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Takk for det Det synes jammen jeg og! Men merker det aldri har vært vanskeligere å holde seg røykfri enn nå... En ting er at veninner og kollegaer røyker, men HAN burde støtte meg! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå