Gå til innhold

rydder dere opp alt om kvelden(barneleker)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa vår er 1 år og har ikke eget rom enda,derfor fylles stuen med leker om dagen..hun har mange leker med klosser og ting som hører sammen og jeg lurer på: setter dere lekene sammen eller putter dere bare dem et sted for å få de bort til neste dag?:P teit spm vet......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her ryddes det alltid om kvelden. Helst sammen med ungene.

Skrevet

Da mine hadde leker i stua så ryddet vi sammen før de la seg, nå har de et lekerom som jeg "ikke" har adgang til så det rydder vi når det blir for ille.

Ypperlig løsning!

Skrevet

Vi har et eget lekehjørne(hun har rom i en annen etasje)

Vi rydder bort og setter sammen leker og sortere hver kveld etter at hun har lagt seg. Hun er 21 mnd og er med og "rydder" før hun legger seg. Hun synes det er stas å hjelpe til å rydde, og da får hun selvfølgelig det!!

Skrevet

Ja, alt ryddes til kvelden!

Skrevet

Ja jeg rydder hele leiligheten etter at han er lagt.

Kjøkkenbenken

Badet

Stua og da inkludert lekene, i den boksen de tilhører. Lego i en, biler i en osv.

Skrevet

Ja, vanligvis gjør jeg det. Men idag er det så bomba her fordi jeg driver å pakker til ferien som skal gå til Island om 4 dager. (Mulig det ikke blir noen ferie).

Hun er ett år og jeg må rydde etter henne. Tenker jo egentlig at hun skal begynne å rydde sammen med meg.

Skrevet

Ja rydder hver kveld etter at de er i seng.

Da de var små hadde de mye leker på stuen og da var de i et eget hjørne, men nå er det bare litt i det hjørnet og resten på rommene deres. Rommene deres skal også ryddes før leggetid.

Jeg vil ha det ryddig til litt voksentid med mannen på kveldene.

Skrevet

Lekene blir alltid ryddet bort. Helst gjør vi det sammen. Da bare slenger vi de i lekekurvene. Men gjør jeg det alene etter at han har lagt seg så hender det at jeg også setter lekene sammen ja, før jeg rydder de bort. (Var det ikke egentlig DET du lurte på da)?

Skrevet

Ja, og oftest sammen med barna.

Viktig å lære at når man roter så skal man også rydde. De er ganske flinke på det, iallefall eldste..minste tar etter heldigvis.

Skrevet

Synes det er en fin kveldsrutine å rydde vekk alle lekene. Vi har en lekekasse i stua, der alt går oppi. Greit å begrense lekene i stua til det som passer i kassa, så får man heller rullere på det om det er for mye og noe må være igjen på rommet. Kan ikke fordra leker i hele huset etter leggetid. Det er like ille som sokker og undertøy over alt det. :)

Skrevet

Jeg rydder om kvelden ja. Har en 1åring. Putter alle lekene i samme kasse, bryr meg ikke om hva som passer sammen eller ikke. Vil bare ha de vekk.. :P Og han liker godt å gå i kassa dagen etterpå å dra ut alle lekene igjen.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...