Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Har ganske teite tanker i hodet for tiden...vet egentlig at det er helt teit, men klarer liksom ikke å slå disse tankene helt fra meg. Tingen er den at jeg i midten av nov 2010 tok en abort etter en one night stand...(tok angrepille, men det funket visst ikke). I desember ble jeg sammen med min nåværende kjæreste og samboer. I januar så var jeg på ultralyd for å sjekke at aborten hadde gått greit, var litt bekymret. Alt så bra ut, eneste legen sa var at jeg var veldig fruktbar og at jeg hadde mange egg (noe som gjorde meg kjempe glad da jeg har opplevd en xu i et tidligere forhold og måtte fjerne den ene egglederen). Så ble jeg gravid med samboeren i februar og vi bestemte oss for å beholde og gleder oss fryktelig nå. Meeeen...jeg har allerede fått ganske mage (hadde allerede en kul i uke 8, den var nå ikke flat fra før...men uansett). Og nå er jeg så redd for at jeg er lenger på vei og at det egentlig er one night standen sin baby... VET at det høres helt teit ut, men dette plager meg. Spesielt da jeg har drømt flere ganger at det ikke er hans barn... Har IKKE vært utro. Skal på ordinær ultralyd om en mnd ca og er så redd for at jeg skal være mye lenger på vei. Vet det høres helt teit ut, men er nervøs... Er vel ingen sjans for at de på ultralyden i januar gikk glipp av en evt baby?? Paranoid
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Eh, nei. 1) du har tatt abort. 2) det er stadfestet lenge etterpå at du ikke har noen baby i magen. 3) legen klarte å se at du har mange egg, men ikke et foster???? 4) du er gravid, og det er helt normalt at tankene flyr i alle retninger, det vil de fortsette å gjöre lenge. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Det kan jo hende du venter flerlinger nå ? Siden du også har mange egg, kan jo det slippes flere om gangen.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Takk for svar dere! Trenger å høre fra noen andre hvor dumt det er...er jo ingen jeg snakker med det her om, de vil jo tro jeg har blitt helt gal! Noe jeg egentlig føler meg som når jeg tenker på dette :/ Har tenkt tanken på flerlinger ja, men satser på at det ikke er det! Nok med en, men dette bestemmer man jo ikke. Kommer det flere, så kommer de jo. Ha en fin søndag!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Abort i november, ny type i desember og gravid i februar? Skal si det går fort i svingene hos noen gitt...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Noen har jo bare større mage enn andre, og får den fortere. De på jobben min var overbevist at jeg ventet MINST tvillinger pga min store mage, men var bare en inni der. Rett termin og alt:) Kom ut en normalt stor jente også
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #7 Skrevet 22. mai 2011 Har kjent han i noen år og har holdt på litt tidligere, så "fant vi tonen" igjen i desember. Så sånn er det Angående aborten så var det en one night stand (var rimelig pussa) og jeg tok som sagt angrepille, som dessverre ikke fungerte. Så flott med fordommer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå