Gå til innhold

Er så fornøyd! =) flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare fortelle hvor bra vi har det! Ser det er mange som skriver om hvor dårlige samboere/ektemenn de har, veldig provoserende! Hvis man har det så fælt så må man gjøre noe med det da. Jeg hadde ikke orket å ha det sånn som flere her inne beskriver at de har det. Vi har vært sammen i 8 1/2 år, deler på husarbeid og andre oppgaver. Det er like naturlig for oss begge å gjøre det som trengs i et hjem. Vi er fremdeles like glad i hverandre og sørger for å ha tid til hverandre i en hektisk hverdag =) Det er de små tingene som gjøre en hverdag bedre. Det er snakk om en god klem mens en lager middag eller et lite klyp i rumpa. Stemningen blir så mye bedre! Vi har det helt toppers, kunne ikke hatt det bedre=)=)=) Håper det er flere der ute som kan fortelle om hvor bra de har det?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne sikkert hatt det bedre, (fordeling av arbeid hjemme mm) men er godt fornøyd med han jeg har: Ser på desse "sære raringene" som venner/arbeidskollerger har til menn... Nei takke meg til gubben!!

Skrevet

Vi har det veldig bra!

Skrevet

Jeg er alenemor og har det også veldig bra:)

Jeg er så fornøyd at jeg tviler på at jeg kommer til å lete etter en ny mann i livet mitt:)

Skrevet

Skjønner poenget ditt med dette innlegget men alikevel blir det litt kleint..

Det sier seg selv at ett bra forhold er best når både mor og far er tilstede for barna sine og deler på husarbeid.

Slik har det alltid vært hos oss, og hos de fleste jeg kjenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...