Gå til innhold

Hosle i Bærum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen kan være så snill å fortelle meg litt om det stedet? Hvordan er det å bo der med barn? Er det fint å vokse opp der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg kan fortelle litt, bor der selv og er også født og oppvokst her. Stortrives og kunne aldri i verden flyttet herfra, i hvertfall ikke før ungene er ute av redet. Her har du alle muligheter, kort vei til oslo(tolv min med bil til aker brygge), det samme til sandvika, kort vei og gangavstand til Bekkestua med vinmonopol, bibliotek, kafeer, meny og mega, klesbutikker, t bane og buss. Bra kollektivt tilbud med både buss og t-bane(østerås)

Mange skoler og barnehager i nærheten. Idyllisk både med tanke på nærhet til marka og til sjøen.Sauejordet ligger rett ved, der kan barna ake på vinteren og se på dyr om sommeren(kuer, hester og sauer beiter der)

Det er dyrt her så uten å virke "sossete" eller noe i den duren så det befinner for det meste ganske velstående mennesker her, utifra normal målestokk. Meget lite innvandrere og de som som er her er godt integrerte og oppegående med gode jobber.

Meget barnevennlig, mange små veier, mange blindveier.

Skrevet

Tusen takk for svar! Dette høres veldig bra ut. Jeg har vært på noen visninger i helgen, og det er stor sannsynlighet for at vi ender opp der (eller i nærheten).

Skrevet

Bare hyggelig:) Tror dere kommer til å bli fornøyde:)

Lykke til!

Skrevet

Se også på Bekkestua, Høvik og Jar dersom dere ikke ender på Hosle. Veldig bra område alt sammen. Og ja, barnevennlig og slettes ikke snobbete, selv om mange skal ha det til at Bærum er det.

Skrevet

Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare meg. Det høres veldig bra ut. Ja, vi ser også på de stedene rundt som du nevner. Ser også på Nordstrand, her vi bor i dag. Men da er jeg ikke lenger redd for å flytte på "andre siden";)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...