Gå til innhold

Denne vogna er da ikke fra 60 tallet ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørst om hun egentelig mener den SER UT SOM 60-70 talls vogn??? Vet iallefall om flere som har hatt NY sånn vogn..., dvs ikke fra 60 tallet...

Skrevet

Er nesten sikker på at denne vognen er fra slutten av 80-tallet eller begynnelsen av 90-tallet.

Skrevet

Jeg har ei venninne som fikk barn i -91. Hun hadde da en slik vogn som var ny. Så altså: vogna er IKKE fra 60-70-tallet.

Skrevet

Raporter innlegget da vel. Står link nederst på siden og du trenger ikke fylle inn din egen info.

Skrevet

HI her.

Gidder ikke raportere, for jeg skal jo ikke kjøpe vogna uansett.

Bare undrer meg over at folk kan legge noe ut for salg uten å ha peiling.

Skrevet

Mamma hadde en slik vogn til søsteren min og meg da vi var babyer. Søsteren min er født i 1970.

Skrevet

Jeg hadde en slik vogn da jeg var lita. Er født i -84!

Skrevet

Det står jo på den at det er en classic. Det er helt klart simo classic som ser nøyaktig slik ut. Google om noen er i tvil. Her er noen som prøver selge en ny vogn som en antikvitet de kan tjene mye på.

Skrevet

Du om det. Jeg gadd å rapportere, rett og slett fordi noen andre kommer til å bli godt lurt om ingen gjør det. Du skal ikke tåle så indelig vel den urett som ikke rammer deg selv... ;)

Skrevet

I hvilekn tidsperiode har de laget classic da ?

Skrevet

Husker lillesøsteren min lå i en sånn vogn. Hun er født i 86. Vognen var sikkert ikke ny da, men sikkert ikke fra 60-tallet heller.

Skrevet

Var det i 05 de sluttet å lage den?

Skrevet

Ligner veldig på den vogna jeg hadde i 1972, ut fra bildene.

Skrevet

Det er en simo Classic, verken mer eller mindre. JA den ligner på vogner fra 60-70 tallet, etter at de begynte med høye vogner. Men det er også poenget. Den skal se gammeldags ut, uten at den er det.

Det går fint an å lage f eks antikviteter som ser gamle og autentiske ut, men det blir feil å selge dem som det.

Skrevet

Det ER en simo classic, laget en gang på slutten av nittitallet, eller 2000ognoe... OG den er designet for å se gammeldags ut. Den er flott og de har sannelig klart å få til en autentisk retro look, men det er like fullt og fast en nyere vogn.

Skrevet

Venninna min har en slik vogn og den er fra 70 tallet så det kan godt hende den er så gammel. Det stemmer vel også bedre mht pris, for nye Simo Classic koster rundt 10 000 kr i butikken så 2000 kr for en slik brukt hadde jo vært et røverkjøp!

Skrevet

Det ligger ganske mange slike vogner på finn til ca den prisen. Fra 1000 kr og oppover. Så nei, det er IKKE et røverkjøp.

Bare søk på simo classic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...