Gå til innhold

Hvilken av disse ville du ha valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arthur Kristian

Arthur Eric

Arthur Louis

Arthur August

Arthur Charlie

Arthur Victor

Eller har du noen andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen, for Arthur er et forferdelig navn (har både en barndomsvenn, et søskenbarn og en bestefar som heter det, og ingen gjør navnet noe godt, for å si det sånn).

Det minst ille er Arthur August. Arthur Kristian passer sånn passelig sammen, de andre navnene blir bare rare sammen.

Skrevet

Hm.. Arthur er et kraftig navn som står best alene syns jeg. Det er veldig maskulint og litt hardt. Finne et litt mer mykt andrenavn?

Ala Arthur Andreas..

(Det kan være navnene virker rare på min dialekt da.) Noen navn høres penere ut på andre dialekter har jeg merket.

Skrevet

Hva med Arthur Christoffer?

Skrevet

Har ikke du en nevø som heter Scott Augustus? Da er det litt rart å kalle din egen sønn for Arthur August.

Arthur Tobias

Arthur Andreas

Arthur Emil

Arthur Elias

Arthur Olai

Skrevet

Arthur August er det jeg syns klinger best.. Men om dere ikke skal bruke begge navnene så hadde jeg heller gått for Arthur Kristian eller Victor.

Skrevet

Jo, har en nevø som heter Augustus, har hørt med han og resten av fam om det blir rart at han heter August, men det er ingen som syns det .

Det blir 22 år mellom disse to og på en måte blir det nesten oppkaling:)

Skrevet

Arthur er et fint navn. Men, hadde jeg vært deg ville jeg valg bare Arthur siden dobbelt navn med Arthur er både tunge og vanskelige å si. Evt har Arthur som 2 navn f.ek Svein Arthur gjør det litt lettere. Men det er bare min mening

Skrevet

Arthur er et navn som står stødig helt alene, så ikke ødelegg det fine navnet ved å prøve å henge det med et annet.

Synes de andre navnene på listen også står fint alene siden de er tunge navn så jeg ville ha gått for enten

Arthur,

Eller,

Kristian

Eric,

Louis,

August,

Charlie

Eller Victor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...