Gå til innhold

Ebba Leonie,pent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så forelsket i disse to navnene at jeg ønkser å bruke begge som navn til jenta vår men mannen min mener vi bør save det litt og heller bruke et vanlig og enkelt navn først som Marie,Helene,Martine ol. Jeg synes ingen av de navnene han har foreslått passer til Leonie. Hva synes dere? Pen kombo eller helt 'far out'?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sa det selv - far out. Ebba alene er OK. Leonie alene er sikker OK det òg. I kombinasjon? Nei.

Skrevet

Hmm...må nok tygge litt på det. Som du sier;to flotte navn hver for seg men kanskje litt i overkant spesielt sammen? Synes Ella Leonie gjør seg mye bedre på papiret men da får man til gjengjeld voldsomt mange L-er i uttalen...

Skrevet

Fikk litt ebola-assosiasjoner, og det er jo ikke videre positivt.

Bruk et av navnene, og bruk det uten mellomnavn. Litt spesielle navn gjør seg best alene.

Skrevet

Synes Ebba blir Emma men tett i nesen..........

Skrevet

Enig med 19.28 her.. Blir litt tett nese tanke..

Skrevet

Ebba er fint, Leonie er harry, kombinasjonen er grusom.

Skrevet

Jeg syns det var veldig fint sammen, og jeg pleier vanligvis å rynke på nesen av litt spesielle navnsammensetninger.

Lykke til.

Skrevet

Nei det var ikke så veldig pent. Enig med mannen din. Evt bruk bare ett av navnene.

Skrevet

bruk heller ebba alene. Kombinasjonen var fryktelig, likeså navn nr 2.

Skrevet

det var ikke noe fint noen av de navnene:S ser ut som bare bokstaver som er kasta ut..

Skrevet

Nei, kombinasjonen er ikke bra. Synes ikke det er fine navn hver for seg heller.

Ebba = en snørrunge som heter Emma

Leonie er ikke et navn jeg ville brukt på en norsk unge. Blir harry på samme måte som Savannah og Michelle er harry.

Jeg holder da som du skjønner meg din mann som går for pene, flotte navn.

Skrevet

Gud, nei. Høres ut som noe annet baklengs.

Skrevet

Far out. Leonie er verst, det ville jeg ikke ha brukt på en hund en gang.

Ebba er fint og brukbart aleine eller sammen med et mer normalt mellomnavn.

Men kombinasjonen Ebba Leonie høres ut som en bedrift eller et klesmerke eller noe, huff og dobbelthuff.

Skrevet

Jeg syns ikke det var så ille, men er usikker på hvordan dere uttaler det siste navnet ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...