Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Bryr barnet deres noe om barnetv som går på NRK kl.18? Min gutt elsker tegnefilmer, men han tar seg aldri tid til å sette seg ned akkurat kl.18. Han spør meg også om han ikke kan få lørdagsnopet på formiddagen heller. Hvordan har dere andre det?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Min ser på barnetv. Er noe han syns er kjedelig, men ser alltid på!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Vår jente på 7 ser noen ganger på barnetv med lillebroren hvis hun ikke har annet å gjøre, men avslutter ikke lek feks for å se på det. Storesøsteren på 8 ser ikke på uansett- syns det er for barnslig;)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Min ser ikke på barnetv, men får lov å sette på playstation i stedet når klokka er seks. Etter han har spilt, og minste er ferdig med å se barne TV, ser han gjerne på Cartoon eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Gutten min på 6 har ikke sett på barnetv på lenge. Han foretrekker Cartoon eller filmer hvis han skal se på tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå