Gå til innhold

Dere med 6-åringer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryr barnet deres noe om barnetv som går på NRK kl.18?

 

Min gutt elsker tegnefilmer, men han tar seg aldri tid til å sette seg ned akkurat kl.18.

Han spør meg også om han ikke kan få lørdagsnopet på formiddagen heller.

 

Hvordan har dere andre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ser på barnetv. Er noe han syns er kjedelig, men ser alltid på!

 

 

Skrevet

Vår jente på 7 ser noen ganger på barnetv med lillebroren hvis hun ikke har annet å gjøre, men avslutter ikke lek feks for å se på det.

Storesøsteren på 8 ser ikke på uansett- syns det er for barnslig;)

Skrevet

Min ser ikke på barnetv, men får lov å sette på playstation i stedet når klokka er seks.

Etter han har spilt, og minste er ferdig med å se barne TV, ser han gjerne på Cartoon eller noe sånt.

Skrevet

Gutten min på 6 har ikke sett på barnetv på lenge. Han foretrekker Cartoon eller filmer hvis han skal se på tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...