Gå til innhold

Legetime


PWC1996

Anbefalte innlegg

Når bestiller dere legetime? Har termin ca 20 januar, og vet liksom ikke når det er på tide å ta en tur til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har noen spesielle plager eller noe du lurer på eller har lyst til å snakke med legen diin om akkurat nå, så kan du bare vente.. I uke 12 må du til legen.. Jeg har selv termin 23 januar, og tenker å ringe til legen om et par uker.. i og med at uke 12 for meg er midt i sommerferien, og jeg gjerne vil til min fastlege velger jeg å ringe snart for å være sikker på at jeg får time hos min egen fast lege :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

Det med legetime varierer veldig,ser jeg. Jeg var hos legen for å få B12 sprøyte, og da spurte jeg om når det var vanlig å ta første svangerskapskontroll. Og da var svaret, det er jo bedre å komme raskt i gang å ta de nødvendige prøvene. Så jeg har time mandag, da er jeg 6+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i uke 7. Synes det er greit å gjøre det så tidlig som mulig for å få søkt fødeplass. Med rullerende opptak gjelder det å få søkt så tidlig som mulig hvis du har prefeanser på sykehus (Oslo/Akershus).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svar! Ringte legesenteret for 1 1/2 uke siden. Det er lang ventetid der. Har time om 2 1/2 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...