Gå til innhold

Han klager over mine "små" pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned en del kilo det siste halve året og har fått mindre pupper. Er nå 70G (så ikke akkurat en a cup...) var en god del større før.

Min mann bare klager over hvor små (eh ja) puppene mine er, han vil ha en kone med store bryster.

Til å begynne med syntes jeg det var morsomt og trodde han gav meg på sin egen måte, komplimenter. Han vet så inderlig godt, at jeg ikke var særlig fornøyd før jeg gikk ned i vekt, syntes de var såå store og lurte lenge på operasjon for å få dem mindre.

Nå er jeg ganske fornøyd, de er fremdeles store men i forhold til det de var, er det greie synes jeg.

Men jeg merker at pms og disse kommentarene virkelig gjør at jeg blir skikkelig lei meg.

Har prøvd å prate med ham men han bare mener, jo ja, gi ham tid til å bli vant at de er så små.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han likte hele deg større ??????

Skrevet

Fy flate for en drittstøvel. Hadde min samboer kritisert mine pupper så hadde jeg gitt han en fot i ræva!

Skrevet

Du får begynne å klage over hans altfor lille tiss! Og kanskje over de altfor små musklene. Og hans altfor lille iq!

Skrevet

Hadde gitt han to fotballer som han kunne leke med og bedt han kommentere noe når han har noe pent å kommentere. Og sex får han fikse selv, nå har han to fotballer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...